Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64412
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз переваг застосування інтерактивних форм навчання студентів на кафедрі анатомії людини
Authors Фоміна, Л.В.
Башинська, О.І.
Keywords інтерактивні форми навчання
интерактивные формы обучения
interactive forms of learning
анатомія
анатомия
anatomy
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64412
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Фоміна, Л.В. Аналіз переваг застосування інтерактивних форм навчання студентів на кафедрі анатомії людини [Текст] / Л.В. Фоміна, О.І. Башинська // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 67-68.
Abstract Вступ. У теперішній час для підготовки спеціалістів лікарів, які б відповідали вимогам сучасності має значення напрямок інноваційно-особистнісного навчання з використанням інтелектуально творчого потенціалу особистості. Такий підхід вимагає змін в освітньому процесі. Разом з тим, студент повинен засвоювати потік інформації який збільшується час від часу. На допомогу студенту та викладачу мають прийти інтерактивні методи викладання,які допоможуть студенту в засвоєнні матеріалу а викладачеві якісному викладанні предмету.
Appears in Collections: Наукові видання (МІ)

Views

France France
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
134
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
57
United Kingdom United Kingdom
269
United States United States
68
Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

Ukraine Ukraine
536
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
536
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Fomina_Bashynska.pdf 1,76 MB Adobe PDF 1081

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.