Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64414
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування
Authors Chulanova, Halyna Valeriivna  
Артюх, В.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9961-0308
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising text
невербальні елементи
невербальные элементы
non-verbal elements
лексичне оформлення
лексическое оформление
lexical design
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64414
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Артюх, В.В. Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування [Текст] / В.В. Артюх, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 5-7.
Abstract У сучасних умовах розвинених ринкових відносин реклама перестає бути суто економічним атрибутом. Вона не лише створює нові потреби у товарах, але й формує соціальні цінності, естетичні смаки, стиль життя людини та ін.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Denmark Denmark
1
France France
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
41956
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
841
Singapore Singapore
20
Ukraine Ukraine
919728
United Kingdom United Kingdom
460706
United States United States
5092843
Unknown Country Unknown Country
919727

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2749860
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7435826
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Artiukh_advertising_text.pdf 1,78 MB Adobe PDF 10185693

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.