Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64570
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування комунікаційної політики сфери послуги
Authors Журба, Т.В.
ORCID
Keywords комунікаційна політика
коммуникационная политика
communication policy
маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64570
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Журба, Т.В. Формування комунікаційної політики сфери послуги [Текст] / Т.В. Журба // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 269-270.
Abstract Значні темпи розвитку сфери послуг та конкурентних переваг на ринку зумовлюють необхідність розробки та впровадження ефективної політики комунікацій. Основними напрямками діяльності, за допомогою яких здійснюється комунікаційна політика в роботі будь-якого суб’єкту господарювання, є маркетинг (в його найрізноманітніших проявах), стимулюючі заходи та особисті (персональні) комунікації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
50349
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25176
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
483
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
42283909
United Kingdom United Kingdom
272576
United States United States
26109355
Unknown Country Unknown Country
948940

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
42283910
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
69690793
Unknown Country Unknown Country
12

Files

File Size Format Downloads
Zhurba_komunikatsiina_polityka.pdf 1,58 MB Adobe PDF 111974720

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.