Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64602
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромомаркетинг
Authors Пуцко, Д.В.
Keywords аромомаркетинг
aromomarketing
сенсорний маркетинг
сенсорный маркетинг
sensory marketing
запах
scent
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64602
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пуцко, Д.В. Аромомаркетинг [Текст] / Д.В. Пуцко; наук. кер. О.О. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 302-303.
Abstract Аромомаркетинг – формат маркетингу, що дозволяє відкрити нові грані в роботі з клієнтами. Він працює на багато впливовіше, аніж візуальний, чи аудіо-маркетинг, що став дуже популярним, а за тим і нав'язливим. Крім того, ви легко зможете проігнорувати ту ж рекламу на телебаченні чи радіо просто перемкнувши канал, чи налаштувавшись на іншу радіо хвилю. А запах? Він оточуватиме вас і прив’язуватиме до купівлі того, чи іншого продукту.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
175
United Kingdom United Kingdom
383
United States United States
191
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
159
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Putsko_aromamarketynh.pdf 1,59 MB Adobe PDF 177

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.