Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64622
Title: Особливості маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств
Authors: Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Петльована, Л.С.
Keywords: маркетинг
marketing
лікарські препарати
лекарственные препараты
medicines
фармацевтичний ринок
фармацевтический рынок
pharmaceutical market
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Мельник, Ю.М. Особливості маркетингової стратегії фармацевтичних підприємств [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.С. Петльована // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 292-294.
Abstract: Стрімкий розвиток ринкових відносин в Україні достеменно змінює відносини держави з підприємством, та підприємства з кінцевими споживачами. Сьогодні не виникає сумнівів в необхідності використання комплексу маркетингу та маркетингових стратегій на будь якому підприємстві.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64622
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other11
Germany1
Ukraine2
United States1
Downloads
Other4
China2
Germany1
India1
Ukraine1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Melnyk_Petlovana_farmatsiia.pdf1.99 MBAdobe PDF9Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.