Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64626
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Екологічні потреби та екологічні товари
Authors Колесник, А.А.
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
екологічні потреби
экологические потребности
environmental needs
екологічні товари
экологические товары
environmental goods
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64626
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Колесник, А.А. Екологічні потреби та екологічні товари [Текст] / А.А. Колесник ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 281-283.
Abstract Протягом останніх десятиліть спостерігається досить стійка тенденція до контролю за забрудненням і збереженням навколишнього середовища. З огляду на це виникла концепція екологічного маркетингу, головна ідея якої полягає у виробництві екологічних товарів та стимулюванні попиту на них. У цій концепції виокремлюються два поняття – екологічні потреби та екологічні товари [1].
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
1604
United Kingdom United Kingdom
3269
United States United States
1606
Unknown Country Unknown Country
55

Downloads

China China
2
Germany Germany
6537
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
6538
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Kolesnyk_ekolohichni_problemy.pdf 1,9 MB Adobe PDF 13093

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.