Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64638
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | «Симуляційні пацієнти» як форма компетентно-орієнтованого навчання |
Authors |
Halych, Liudmyla Viktorivna
![]() Lakhtin, Yurii Volodymyrovych ![]() Moskalenko, Pavlo Oleksandrovych ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-8454-6427 http://orcid.org/0000-0001-5055-3162 http://orcid.org/0000-0003-3207-4146 |
Keywords |
симуляційні методи навчання симуляционные методы обучения simulation teaching methods стоматологія стоматология stomatology мануальні навички мануальные навыки manual skills |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64638 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Галич, Л.В. "Симуляційні пацієнти" як форма компетентно-орієнтованого навчання студентів-стоматологів [Текст] / Л.В. Галич, Ю.В. Лахтін, П.О. Москаленко // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 44. |
Abstract |
Однією з головних задач підготовки майбутніх стоматологів – набуття ними мануальних навичок, без яких неможлива професійна робота лікаря. Додипломна підготовка фахівців умовно складається з двох етапів: доклінічного і клінічного. На першому етапі оволодіння студентами практичними навичками відбувається завдяки використанню муляжів, фантомів та симуляторів. Проте на клінічному етапі підготовки лікаря-стоматолога через певні юридичні бар'єри та недосконалість законодавства у сфері охорони здоров’я студенти під час навчання для набуття базового досвіду та опрацювання своїх мануальних навичок практично не мають допуску до самостійної роботи з пацієнтами. До того ж, на практичних заняттях не завжди є можливість продемонструвати тематичного хворого у зв’язку з низькою розповсюдженістю захворювання. Тому треба знаходити такі підходи в навчанні, які б могли вирішити цю проблему, наблизити до набуття професійних компетентностей майбутнього спеціаліста. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
61748
![Ireland](/flags/ie.gif)
14058
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
752
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
278628
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
140067
![United States](/flags/us.gif)
5478953
![Unknown Country](/flags/--.gif)
278627
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
5478949
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
835635
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
5478951
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Halych_Lakhtin.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | 11793539 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.