Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64785
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перекладна книга з дитячої психології у системі вузькоспеціалізованих видань: змістовий рівень представлення інформації
Authors Sadovnycha, Nataliia Mykolaivna
ORCID
Keywords перекладні книжкові видання
переводные книжные издания
translation books
книжки з дитячої психології
книги по детской психологии
books on child psychology
змістовий рівень представлення інформації
содержательный уровень представления информации
informative presentation level
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64785
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Садовнича, Н.М. Перекладна книга з дитячої психології у системі вузькоспеціалізованих видань: змістовий рівень представлення інформації [Текст] / Н.М. Садовнича // Журналістська освіта в Україні: світові професійні стандарти: ХІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція (м. Суми, 11-12 травня 2017 р.). – Суми: СумДУ, 2017. - С. 64-67.
Abstract Дослідження присвячене вивченню змістового рівня представлення інформації у перекладних книжкових виданнях із питань дитячої психології. Для аналізу обрано п’ять видань, що побачили світ в останні роки у різних видавництвах.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
5130
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2565
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
341
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
19835
United Kingdom United Kingdom
10260
United States United States
153963
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
3
Germany Germany
39514
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
39514
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
192112
Unknown Country Unknown Country
9

Files

File Size Format Downloads
Sadovnycha_perekladna-knyha.pdf 3.63 MB Adobe PDF 271155

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.