Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64790
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи використання змішанного навчання у підготовці студентів-медиків |
Authors |
Harbuzova, Viktoriia Yuriivna
![]() Obukhova, Olha Anatoliivna ![]() |
Keywords |
вища медична освіта высшее медицинское образование higher medical education студенти-медики студенты-медики medical students змішане навчання смешанное обучение blended learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64790 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Гарбузова, В.Ю. Перспективи використання змішанного навчання у підготовці студентів-медиків [Текст] / В.Ю. Гарбузова, О.А. Обухова // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 45. |
Abstract |
Основною проблемою сучасної системи медичної освіти є протиріччя між характером професійної діяльності сучасного лікаря в умовах активного зростання об’єма інформації, інтенсивного використання засобів інформаційнокомунікаційних технологій і традиційною системою навчання, що потребує за цих умов активної модернізації усіх компонентів освітнього процесу. Інформатизація освітнього простору, переорієнтація технологій навчання на самостійну і дослідницьку роботу свідчить про необхідність удосконалення системи професійної медичної підготовки майбутніх лікарів з використанням нових технологій навчання, серед яких важливе місце посідає змішане навчання (BlendedLearning). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (МІ) |
Views

343

1

1

1032

306

2065

346

34
Downloads

1

1

268

1

1

26
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Harbuzova_Obukhova.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | 298 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.