Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64831
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретичні аспекти підготовки навчальної програми нормативної дисципліни |
Authors |
Шерстюк, С.О.
Наконечна, С.А. Зубова, Є.О. |
ORCID | |
Keywords |
доктор філософії доктор философии doctor of philosophy навчальна програма учебная программа educational program нормативна дисципліна нормативная дисциплина normative discipline |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64831 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Шерстюк, С.О. Теоретичні аспекти підготовки навчальної програми нормативної дисципліни [Текст] / С.О. Шерстюк, С.А. Наконечна, Є.О. Зубова // Перспективи розвитку медичної науки і освіти : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 69-70. |
Abstract |
До підготовки докторів філософії у галузі «Охорона здоров’я» слід підходити з теоретичної та практичної точки зору. Насамперед слід розробляти документи, із яких потім формуються методичні плани та програми для підготовки фахівців. Навчальна програма нормативної дисципліни є складовою державного стандарту освіти та визначає місце і значення навчальної дисципліни в реалізації освітньо-професійної програми підготовки, її зміст, послідовність і організаційні форми вивчення навчальної дисципліни, вимоги до знань і вмінь аспірантів. Компонентами навчальної програми є пояснювальна записка, тематичний виклад змісту навчальної дисципліни і список літературних джерел, якими слід користуватись при вивченні даної дисципліни. У пояснювальній записці навчальної програми визначено призначення предмета, його місце в системі підготовки спеціаліста та мету навчального предмета. У ній також визначено послідовність вивчення навчального матеріалу, форми і методи навчання: лекції, семінари, практичні та лабораторні заняття, контрольні роботи. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
5205
![Ireland](/flags/ie.gif)
2603
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Poland](/flags/pl.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
26761
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
13596
![United States](/flags/us.gif)
155062
![Unknown Country](/flags/--.gif)
26760
Downloads
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
80134
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
229990
![Unknown Country](/flags/--.gif)
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sherstiuk_Nakonechna.pdf | 1,76 MB | Adobe PDF | 310131 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.