Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64838
Title: Малобюджетний та партизанський маркетинг
Authors: Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Тверезовська, О.І.
Keywords: малобюджетний маркетинг
малобюджетный маркетинг
low-budget marketing
партизанський маркетинг
партизанский маркетинг
guerrilla marketing
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
шоковий маркетинг
шоковый маркетинг
shock marketing
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Голишева, Є.О. Малобюджетний та партизанський маркетинг [Текст] / Є.О. Голишева, О.І. Тверезовська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 261-263.
Abstract: Для будь-якого підприємства, що веде свою діяльність на певному ринку, фактор отримання максимального прибутку за здійснення мінімальних витрат, є одним з найважливіших. В наш час, оцінюючи економічне становище в країні, можна легко стверджувати, що більшість підприємців України власне не мають можливості витрачати значні кошти на просування своєї продукції на ринку. Тому все частіше власники вдаються до так званого маркетингу без витрат, під час якого здійснюється залучення клієнтів, шляхом мінімальних витрат з бюджету. Яскравим прикладом такої стратегії, є малобюджетний маркетинг.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64838
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other10
Germany1
Downloads
Other1
China2
Germany1
France2
United Kingdom3
Russia2
Sweden1
Ukraine7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Holysheva_Tverezovska_partyzanskyi_marketynh.pdf1.9 MBAdobe PDF19Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.