Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64861
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Пігуль, П.В.
Keywords маркетинг
marketing
блог-маркетинг
blog marketing
політичний маркетинг
политический маркетинг
political marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64861
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні [Текст] / Н.С. Ілляшенко, П.В. Пігуль // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 270-271.
Abstract Маркетинг, як і будь-яка інша наука, постійно розвивається. Це вимагає невідкладне впровадження новітніх методів і видів маркетингової діяльності в сучасних українських реаліях. Проблематика розвитку та впровадження маркетингу в систему економічної діяльності України почала досліджуватися науковцями на початку дев’яностих років. Такі вчені, як: Божук С.Г., Ілляшенко С.М., Примак Т.О., Решетнікова І.Л. та багато інших, переконані, що маркетинг є одним із основних способів зміцнення конкуренції на українському ринку, що в свою чергу вплине на якість всіх товарів та послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
570
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
254
United Kingdom United Kingdom
1993
United States United States
1139
Unknown Country Unknown Country
27

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
197
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Pihul_marketynh.pdf 1,34 MB Adobe PDF 211

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.