Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64893
Title: Аналіз організації системи брендінгу та її недоліків на ринку мобільного зв'язку України (на прикладі компанії S-TELL)
Authors: Dehtiarenko, Oleksandr Hryhorovych
Ворошилов, М.С.
Keywords: телекомунікації
телекоммуникации
telecommunications
мобільний зв’язок
мобильная связь
mobile communication
мобільний телефон
мобильный телефон
mobile phone
S-Tell
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Дегтяренко, О.Г. Аналіз організації системи брендінгу та її недоліків на ринку мобільного зв'язку України (на прикладі компанії S-TELL) [Текст] / О.Г. Дегтяренко, М.С. Ворошилов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 188-190.
Abstract: Становлення і розвиток інформаційного суспільства є характерною рисою XXI століття. Саме в інформаційному суспільстві активно розвиваються інформаційні і комунікаційні технології. Важливу роль у формуванні інформаційного суспільства відіграють телекомунікації. Дана галузь є важливим елементом збалансованого розвиту економіки будь-якої країни. Найбільш динамічною галуззю телекомунікацій є мобільний зв’язок, який за останнє десятиліття став одним з важливих елементів національної інфраструктури.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64893
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other7
Germany1
United Kingdom1
Downloads
Other5
China1
Germany1
France2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dehtiarenko_Voroshylov_brendinh.pdf1.91 MBAdobe PDF9Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.