Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64943
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм запобігання виготовлення та розповсюдження фальшивих грошових знаків |
Authors |
Моцна, О.М.
Zaitsev, Oleksandr Vasylovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-8292-4079 |
Keywords |
захист грошей защита денег protection of money підробка грошей подделка денег counterfeit money система контролю за грошовими знаками система контроля за денежными знаками system of control over money signs |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64943 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Моцна, О.М. Механізм запобігання виготовлення та розповсюдження фальшивих грошових знаків [Текст] / О.М. Моцна; наук. кер. О.В. Зайцев // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні (18-22 квітня 2011 р.) / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. ─ Суми: СумДУ, 2011. ─ Ч.3. ─ С. 69-70. |
Abstract |
У тезах студентського повідомлення розглядаються питання захисту грошей від підробки. В тезисах студенческого сообщения рассматриваются вопросы защиты денег от подделки. In the theses of the student's message, issues of protecting money from forgery are considered. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
China
1
Germany
19
Indonesia
1
Ireland
1878
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
6978
United Kingdom
3757
United States
20686
Unknown Country
6977
Downloads
China
3755
Germany
20
India
1
Indonesia
1
Latvia
1
Lithuania
1
Ukraine
20686
United Kingdom
1
United States
40298
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Motsna_Mekhanizm_zapobihannia.pdf | 201.28 kB | Adobe PDF | 64764 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.