Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65073
Title: Маркетингові дослідження хлібобулочних виробів
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Сєроклін, Д.С.
Keywords: хлібобулочні вироби
хлебобулочные изделия
baked goods
національна безпека країни
национальная безопасность страны
national security of the country
хлібобулочна галузь
хлебобулочная отрасль
bakery branch
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Маркетингові дослідження хлібобулочних виробів [Текст] / О.С. Тєлєтов, Д.С. Сєроклін // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 322-323.
Abstract: Хліб і хлібобулочні вироби традиційно займають особливе місце в структурі вітчизняного споживання, оскільки на ці продукти в Україні припадає до 40% загальної калорійності харчового раціону населення. Власне, тому виробництво хліба та хлібобулочних виробів можна віднести до стратегічних галузей економіки нашої держави, оскільки від ефективності діяльності хлібопекарських підприємств багато в чому залежить не тільки продовольча, але й національна безпека країни.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65073
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other17
Germany1
France1
Russia1
Ukraine2
Downloads
Other19
China6
Germany1
France2
Russia3
Ukraine5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_Sieroklin_marketynhovi_doslidzhennia.pdf1.47 MBAdobe PDF36Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.