Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65271
Title: Використання інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Косторнова, С.О.
Keywords: зелений маркетинг
green marketing
зеленый маркетинг
туристична галузь
tourism industry
туристическая отрасль
потенціал
потенциал
Issue Year: 2017
Publisher: Sumy State University
Citation: Грищенко, О.Ф. Використання інструментів зеленого маркетингу у туристичній галузі [Текст] / О.Ф. Грищенко, С.О. Косторнова // International Economic Relations and Sustainable Development: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 р. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми: Сумський державний університет, 2017. - С. 91-92.
Abstract: Оскільки застосування зеленого маркетингу у сфері туристич них послуг на даний момент не є достатньо розглянутою темою, але має високі перспективи як і на українському, так і на світовому рівнях, то доцільно розробити певні рекомендації щодо впро вадження використання інструментів зеленого маркетингу у роботі туристичної галузі. Це дозволить поєднати одночасне задоволення туристичних потреб суспільства та отриманням прибутку суб’єктами господарювання з пропагандою засад політики сталого розвитку.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65271
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other17
Austria1
Germany1
France1
Ukraine1
Downloads
Other14
China1
Germany1
Ukraine1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Gryshchenko_green_marketing.pdf1.05 MBAdobe PDF17Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.