Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65342
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку
Other Titles Учет влияния гендерных факторов на покупкуц-продаж товаров широкого потребления
Taking into account the impact of gender factors in the purchase and sale of goods of wide consumption
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords гендерний фактор
гендерный фактор
gender factor
купівля-продаж
покупка-продажа
purchase-sale
товари широкого вжитку
товары широкого спроса
goods of wide consumption
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65342
Publisher Рівненський державний гуманітарний університет
License
Citation Ілляшенко С.М. Урахування впливу гендерних факторів на купівлю-продаж товарів широкого вжитку / С.М. Ілляшенко // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: Міжнародна науково-практична конференція, 15-16 грудня 2017 р. : [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2017. – С. 155-158.
Abstract Викладено результати маркетингового дослідження гендерних особливостей взаємодії покупців і продавців у процесі продажу-купівлі продукції (мобільних телефонів). На їх основі запропоновано рекомендації щодо удосконалення кадрової політики закладів торгівлі, зокрема, при формуванні персоналу продавців, а також рекомендації щодо удосконалення політики просування.
Изложены результаты маркетингового исследования гендерных особенностей взаимодействия покупателей и продавцов в процессе продажи-покупки товаров (мобильных телефонов). На их основе предложены рекомендации по соверешенствованию кадровой политики учреждений торговли, в частности, при формировании персонала продавцив, также рекомендации по совершенствованию политики продвижения.
Results of marketing research of the gender features of the interaction of buyers and sellers in the sale-purchase products (mobile phones). On the basis of recommendations concerning improvement of personnel policies trade, particularly in the formation of personnel, as well as recommendations for improvement of policy promotion.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Ireland Ireland
321271
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
15810905
United Kingdom United Kingdom
6574024
United States United States
45091132
Unknown Country Unknown Country
15810904

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
45091132
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1247734
Unknown Country Unknown Country
30

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Starkiv_gender_rivne.pdf 705,15 kB Adobe PDF 46338900

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.