Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65540
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гумор як педагогічний засіб емоційного забарвлення навчального процесу у ВНМЗ
Authors Довбонос, Т.А.
ORCID
Keywords гумор
юмор
humor
навчальний процес
учебный процесс
learning process
педагогічні засоби
педагогические средства
pedagogical means
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65540
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Довбонос, Т.А. Гумор як педагогічний засіб емоційного забарвлення навчального процесу у ВНМЗ [Текст] / Т.А. Довбонос // Перспективи розвитку медичної науки і освіти: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 25-річчю Медичного інституту Сумського державного університету, м. Суми, 16-17 листопада 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 47.
Abstract Вступ. У сучасній психології почуття гумору трактують не лише як соціально бажану рису особистості, але й важливий компонент психологічного здоров’я (Максименко С. Д., 2007; Опихайло О.Б., 2012 та ін.). Однак проблема використання гумору у навчальному процесі тривалий час залишалася маргінальною у вітчизняній педагогіці (Дубініна О.С., 2012). Особливо дискутабельним є доречність жарту і сарказму у вищому навчальному медичному закладі (ВНМЗ).
Appears in Collections: Наукові видання (НН МІ)

Views

China China
21879439
France France
1
Germany Germany
2784200
Greece Greece
1
Ireland Ireland
13604
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
358
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
65451798
United Kingdom United Kingdom
1519012
United States United States
38242388
Unknown Country Unknown Country
506395

Downloads

China China
65451800
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
65451799
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Dovbonos_humor.pdf 1,11 MB Adobe PDF 130903607

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.