Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65733
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Different aspects of benchmarking
Authors Shimko, V.
Keywords benchmarking
бенчмаркинг
бенчмаркінг
competitiveness
конкурентоспособность
конкурентоспроможність
company
компания
компанія
strategic marketing oriented research
стратегическое маркетинговое исследование
стратегічне маркетингове дослідження
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65733
Publisher Sumy State University
License
Citation Shimko, V. Different aspects of benchmarking [Текст] / V. Shimko; EL Adviser O.R. Gladchenko // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали V Всеукраїнської наукової конференції студентів, аспірантів, викладачів та співробітників, м. Суми, 20-21 квітня 2017 р. – Суми: СумДУ, 2017. – С. 193-194.
Abstract Benchmarking is the process of improving various strategic areas (including economy) that is based on a comparative strategic analysis of the company with industry leaders. It consists of the estimation of the own efficiency, identification the industry leaders and implementation the results of the best in own activities. Benchmarking can be applied in all areas of the company (production and sales, marketing, logistics, etc.).
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
18
Ukraine Ukraine
74
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
75
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Shimko_benchmarking.pdf 1,14 MB Adobe PDF 80

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.