Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66218
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку
Other Titles Банковские рейтинги как инструмент маркетинговой стратегии участников финансового рынка
Authors Zakharkina, Liudmyla Serhiivna  
Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych  
Карабець, К.М.
Keywords банківський рейтинг
оцінювання
рейтингові агентства
проблеми рейтингування
маркетингові стратегії
фінансовий ринок
банковский рейтинг
оценка
рейтинговые агентства
проблемы рейтингования
маркетинговые стратегии
финансовый рынок
bank rating
assessment
rating agency
rating problems
market strategies
financial market
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66218
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Захаркіна, Л.С. Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку [Текст] / Л.С. Захаркіна, О.О. Захаркін, К.М. Карабець // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 4. - С. 112-122. - DOI: 10.21272/mmi.2017.4-10
Abstract У статті розглянуті питання формування рейтингових оцінок банківських установ. Проаналізовані класифікаційні ознаки банківських рейтингів, у результаті чого було виявлено, що ключовими критеріальними ознаками при цьому є мета використання рейтингів та методика їх побудови. Здійснено порівняльну характеристику різних моделей рейтингового оцінювання та виявлено, що не існує універсальної системи рейтингування банків. Досліджено основні проблеми рейтингового оцінювання українських банків та запропоновані шляхи їх вирішення.
В статье рассмотрены вопросы формирования рейтинговых оценок банковских структур. Проанализированы классификационные признаки банковских рейтингов, в результате чего было выявлено, что ключевыми критериями при этом выступают цель использования рейтингов и методика их построения. Проведена сравнительная характеристика различных моделей рейтинговой оценки и обнаружено, что не существует универсальной системы рейтингования банков. Исследованы основные проблемы рейтинговой оценки украинских банков и предложены пути их решения.
The aim of the article is to study the modern approaches to determination of bank rating, to identify the main problematic issues arising in this process and ways of its improvement.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
187
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
21

Downloads

China China
3
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
185
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Zakharkina.pdf 634 kB Adobe PDF 202

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.