Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66367
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title "Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" та "податкова декларація": підстави розмежування понять
Authors Bondarenko, Olha Serhiivna
Лапко, Б.І.
Keywords податкова декларація
tax declaration
налоговая декларация
розмежування понять
differentiation of concepts
разграничение понятий
фінансовий контроль
financial control
финансовый контроль
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66367
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бондаренко, О.С. "Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування" та "податкова декларація": підстави розмежування понять [Текст] / О.С. Бондаренко, Б.І. Лапко // Реформування правової системи в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції,м. Суми, 18-19 травня 2017 р. / Редкол.: А.М. Куліш, М.М. Бурбика, О.М. Рєзнік та ін. - Суми: СумДУ, 2017. - Ч.2. - С. 15-17.
Abstract Предметом порушення вимог фінансового контролю є декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Кваліфікаційне значення цього предмета адміністративного правопорушення, як і решти предметів адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, також має низку аспектів, що впливають на кваліфікацію порушення вимог фінансового контролю.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІП)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
237
United States United States
9
Unknown Country Unknown Country
26

Downloads

China China
2
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
123
Unknown Country Unknown Country
16

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_tax_declaration.pdf 828,92 kB Adobe PDF 142

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.