Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66411
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Recent Regional Attractiveness for Shared Value Projects
Other Titles Современная региональная привлекательность проектов общих ценностей
Сучасна регіональна привабливість проектів спільних цінностей
Authors Kreckova, Z.
ORCID
Keywords corporate social responsibility
корпоративна соціальна відповідальність
корпоративная социальная ответственность
shared value
загальні цінності
общие ценности
stakeholder
зацікавлена сторона
заинтересованная сторона
shareholder
акціонер
акционер
social problems
соціальні проблеми
социальные проблемы
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66411
Publisher Sumy State University
License
Citation Kreckova, Z. Recent Regional Attractiveness for Shared Value Projects [Текст] = Сучасна регіональна привабливість проектів спільних цінностей / Z. Kreckova // Механізм регулювання економіки. – 2016. – № 4. – С. 56-67.
Abstract Recent decade proved corporate focus on pure profit-maximization as badly selected strategy for the long-term growth and sustainability. The pressure from stakeholders as well as search for new sources of revenues gave birth to the Shared Value concept creation by Michael Porter. The concept that should be able to satisfy both profit creation and address some of pressing social issues. The paper presents own research based on the methodology of Shared Value Initiative. Comparative research, specifically crossregional comparisons, as well as, cross-comparison of the regions and the social issue were used as a data analysis method. The exclusive Shared Value Initiative Case Examples database describing 164 implemented corporate projects around the world was analysed, both by geographical regions and social issues addressed. The analysis shows polarization of regions. While several regions magnetize Shared Value projects (Global-scale, South America, Central America and Caribbean, North America, Africa, and Asia), the rest of the world seems to be overlooked. In terms of social issues solved, majority of projects focused on Global (Community) Development, Education, including Workforce Development and Health and Nutrition.
Постановка проблеми. Останні десять років показали, що корпоративний акцент виключно на максимізацію прибутку є не найкращою стратегією для довгострокового зростання і стійкості. Тиск з боку стейкхолдерів, а також пошук нових джерел доходів породили створення концепції спільних цінностей Майкла Портера. Ця концепція повинна одночасно забезпечувати створення прибутку і вирішення нагальних соціальних проблем. Підхід до вирішення проблеми. У статті представлені власні дослідження, що базуються на методології ініціативи спільних цінностей. Методом аналізу даних є порівняльні дослідження, зокрема, міжрегіональні порівняння, а також крос-порівняння регіонів з соціальними проблемами. Були проаналізовані унікальні приклади ініціатив спільних цінностей у вигляді баз даних з описом 164 реалізованих корпоративних проектів по всьому світу, що розглянуті як за географічними регіонами, так і з позиції соціальних питань. Оскільки поняття «спільні цінності» є відносно новим, варто контролювати і оцінювати свої проекти та їх результати. У даній статті основна увага приділяється порівняльному аналізу регіонів, а саме їх привабливості для проектів спільних цінностей. Проведено перехресне порівняння регіонів, розкрито і вирішено соціальні проблеми. Науково-дослідні питання такі: Чи існують регіони більш привабливі для проектів спільних цінностей, ніж інші? Яка позиція Європи? Яка позиція Центральної та Східної Європи? В основному, які соціальні проблеми вирішується за допомогою глобальних проектів спільних цінностей? У статті представлено результати аналізу, щодо соціальних питань, які вирішуються в рамках реалізації проектів спільних цінностей, а також представлені результати щодо регіонального розподілу проектів і, нарешті, подано перехресний аналіз, що враховує, як соціальні та регіональні фактори. Результати дослідження. В результаті проведеного аналізу виявлено певний розподіл регіонів. Проекти спільних цінностей у більшій мірі реалізуються на глобальному рівні, у Південній та Центральній Америці, країнах Карибського басейну, Північній Америці, Африці та Азії. На решті території такі проекти не знаходять підтримки. З точки зору вирішення соціальних питань, більшість проектів орієнтовані на розвиток громад, освіти, включаючи розвиток трудових ресурсів, здоров'я і харчування. З точки зору вирішення соціальних питань, питання розвитку громад є одним із найбільш часто вирішуваних у всіх регіонах по всьому світу. Вирішення будь-яких інших соціальних проблеми приділяють уваги тільки в деяких регіонах. Перше питання дослідження стосувалося того, чи є країни, які найбільш приваблюють проекти спільних цінностей, порівняно із іншими. Відповідь: так, оскільки аналіз проектів показав певний розподіл регіонів. В той час, коли в деяких регіонах проекти спільних цінностей реалізуються, в інших регіонах ні. Найбільш привабливими є проекти глобального масштабу. Деякі специфічні регіони, такі як Південна Америка, Центральна Америка, країни Карибського басейну, Північна Америка, Африка та Азія також тяжіють до проектів спільних цінностей. Щодо Північної Америки, то цей регіон оточений країнами, що розвиваються і розвиненими країнами. Друге питання дослідження – "Яка позиція Європи, а особливо країн Центральної та Східної Європи?". Європейські країни майже не цікавлять проекти спільних цінностей. Низький інтерес продемонстрували також Австралія, Нова Зеландія, країни південної частини Тихого океану, Західної і Східної Європи, Росії і Центральної Азії, і зовсім ніякого інтересу не було з боку країн Близького Сходу і Північної Африки. Третє питання – "Яка соціальна проблема вирішується в основному проектами спільних цінностей глобального рівня?" Аналіз показав, що в основному були реалізовані проекти глобального рівня, а особливу увагу привернули проекти, направлені на вирішення соціальних питань, проекти у сфері здоров'я, харчування та освіти, а також проекти щодо розвитку трудових ресурсів. Оскільки ці проекти мають глобальний характер, це свідчить про те, що органи державного управління на глобальному рівні залучають бізнес для вирішення соціальних проблем населення. Тільки проекти, направлені на вирішення питань розвитку громад і освіти були реалізовані в Східній Європі, Росії та Центральній Азії. Із 164 проектів лише два були реалізовані в цьому регіоні. Створюється враження, що або немає ніяких соціальних проблем, які необхідно вирішити в цьому регіоні, або цей регіон не цікавить компанії, що реалізують проекти спільних цінностей.
Последние десять лет показали, что корпоративный акцент исключительно на максимизацию прибыли является плохой стратегией для долгосрочного роста и устойчивости. Давление со стороны стейкхолдеров, а также поиск новых источников доходов породили создание концепции общих ценностей Майкла Портера. Эта концепция должна одновременно обеспечивать создание прибыли и решение насущных социальных проблем. В статье представлены собственные исследования, основанные на методологии инициативы общих ценностей. В качестве метода анализа данных были использованы сравнительные исследования, в частности, межрегиональные сравнения, а также кросс-сравнение регионов с социальными проблемами. Были проанализированы уникальные примеры инициатив общих ценностей в виде баз данных с описанием 164 реализованных корпоративных проектов по всему миру, рассмотренные как по географическим регионам, так и по социальным вопросам. Анализ показывает поляризацию регионов. В то время как в ряде регионов преобладают проекты общей ценности (в глобальном масштабе, Южная Америка, Центральная Америка и Карибский бассейн, Северная Америка, Африка и Азия), остальная часть мира, кажется, не замечает этого. С позиции решения социальных вопросов большинство проектов ориентированы на глобальный уровень (общества в целом) развития, образование, в том числе развитие трудовых ресурсов, на здоровье и питание. Ключевые слова: корпоративная социальная ответственность, общие ценности, заинтересованная сторона, акционер, социальные проблемы.
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Canada Canada
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
77821
Ireland Ireland
12972
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Singapore Singapore
3195781
South Africa South Africa
1
Switzerland Switzerland
836
Ukraine Ukraine
562893
United Kingdom United Kingdom
284796
United States United States
11094578
Unknown Country Unknown Country
562892
Vietnam Vietnam
1673
Zimbabwe Zimbabwe
3347

Downloads

China China
181305
Germany Germany
562892
India India
1
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
1688542
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
11094578
Unknown Country Unknown Country
3
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Kreckova_Recent_Regional_Attractiveness_MER_4_2016_56_67.pdf 811,33 kB Adobe PDF 13527325

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.