Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66786
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Synergetic Basis of Innovation Marketing
Other Titles Синергические основы инновационного маркетинга
Authors Melnyk, Leonid Hryhorovych  
Dehtyarova, Iryna Borysivna  
Dehtiarova, Iryna Borysivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-7824-0678
http://orcid.org/0000-0003-4615-0437
Keywords інновація
инновация
innovation
маркетинг
marketing
синергетичні ефекти
синергетические эффекты
synergetic effects
синергія
синергия
synergy
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66786
Publisher Riga Technical University
License
Citation Melnyk, L.G. Synergetic Basis of Innovation Marketing [Текст] / L.G. Melnyk, I.B. Dehtyarova // Scientific Journal of Riga technical University. Series: Economics and Business. – 2012. – №22. – P. 118–124.
Abstract В статті розглядаються питання синергетичного ефекту інноваційного маркетингу. Він показує джерела синергетичних ефектів інноваційного маркетингу, види синергізму, синергетичні ефекти маркетингових інновацій, а також методи оцінки.
В статье рассмотрены вопросы синергетического воздействия инновационного маркетинга. Он показывает источники синергетического эффекта инновационного маркетинга, типы синергизма, синергетические эффекты маркетинговых инноваций, а также методы оценки.
Issues of synergetic effects of innovation marketing are considered in the article. It shows sources of synergetic effects of innovation marketing, types of synergism, synergetic effects of marketing innovations, as well as evaluation methods.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Finland Finland
1
Germany Germany
257
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9431
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
667315
United Kingdom United Kingdom
60155
United States United States
356852
Unknown Country Unknown Country
119032
Vietnam Vietnam
2551

Downloads

Austria Austria
1
Cambodia Cambodia
1
China China
1215598
Ethiopia Ethiopia
1
France France
1215599
Germany Germany
1215597
India India
60151
Iran Iran
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
5098
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
5099
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
1
New Zealand New Zealand
60151
Philippines Philippines
1
Poland Poland
18861
Russia Russia
1
South Africa South Africa
1
Taiwan Taiwan
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
1215598
United Kingdom United Kingdom
356850
United States United States
1215597
Unknown Country Unknown Country
7
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_Dehtysrova_Synergetic_basis_of_innovation_marketing.pdf 432,87 kB Adobe PDF 6584220

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.