Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66928
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності
Other Titles Управление распределением инновационной продукции на промышленных предприятиях: сущность, механизм, стратегии и оценка эффективности
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Keywords управління
управление
management
розподіл
распределение
distribution
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
стратегія
стратегия
strategy
оцінка
оценка
evaluation
ефективність
эффективность
efficiency
Type Article
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/66928
Publisher Дніпровський державний аграрно-економічний університет; ТОВ "ДКС Центр"
License
Citation Біловодська, О.А. Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності [Текст] / О.А. Біловодська // Ефективна економіка. – 2018. – №1. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2018/72.pdf
Abstract Запропоновано визначення сутності та розроблено схему елементів механізму управління розподілом інноваційної продукції промислового підприємства. Зокрема, під управлінням розподілом інноваційної продукції промислового підприємства автор розуміє процеси своєчасного, раціонального та ефективного управління доставкою інноваційної продукції і послуг споживачам від місць їх походження до місць використання на основі застосування елементів логістичної концепції на всіх етапах з метою отримання підприємством прибутку, що орієнтує інноваційну діяльність на потреби споживачів, здійснює аналіз, моделювання відповідних каналів і систем товароруху, на підставі чого проводить регулювання і зміни, що максимально відповідають стану зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства. На основі порівняльного аналізу за критеріями основних завдань підприємства з’ясовано особливості стратегії управління розподілом для інноваційної продукції. Досліджено підходи до трактування сутності ефективності, з’ясовано її зміст, види та принципи оцінювання при управлінні розподілом інноваційної продукції промислового підприємства. Визначено систему показників та принципів, що комплексно оцінюють ефективність розподілу.
Предложено определение сущности и разработана схема элементов механизма управления распределением инновационной продукции промышленного предприятия. В частности, под управлением распределением инновационной продукции промышленного предприятия автор понимает процессы своевременного, рационального и эффективного управления доставкой инновационной продукции и услуг потребителям от мест их происхождения к местам использования на основе применения элементов логистической концепции на всех этапах с целью получения предприятием прибыли, что ориентирует инновационную деятельность на нужды потребителей, осуществляет анализ, моделирование соответствующих каналов и систем товародвижения, на основании чего проводит регулирование и изменения, которые максимально соответствуют состоянию внешней и внутренней среды предприятия. На основе сравнительного анализа по критериям основных задач предприятия выяснены особенности стратегии управления распределением для инновационной продукции. Исследованы подходы к трактовке сущности эффективности, выяснено ее содержание, виды и принципы оценивания при управлении распределением инновационной продукции промышленного предприятия. Определена система показателей и принципов, комплексно оценивающих эффективность распределения.
The definition of management of the innovative products’ distribution at the industrial enterprises is proposed and the scheme of its mechanism elements is developed. In particular, the management of the innovative products’ distribution at the industrial enterprises is the processes of timely, rational and efficient management of the innovative products’ and services delivery to consumers from their places of origin to the places of use based on the application of the logistic concept elements at all stages in order to obtain the enterprise profit oriented innovative activities for the needs of consumers, carries out analysis, modelling of the channels and systems of commodity, on the basis of which it conducts regulators and changes that correspond to the state of the external and internal environment of the enterprise. On the basis of the comparative analysis according to the criteria of the main tasks of the enterprise, the peculiarities of distribution management strategy for innovation products are determined. The approaches to the interpretation of the essence of efficiency are investigated, its content, types and principles of evaluation in the management of innovative products’ distribution at the industrial enterprise are determined. The system of indicators and principles that comprehensively assess the distribution efficiency are developed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

France France
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
212
United States United States
9
Unknown Country Unknown Country
53

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
282
Unknown Country Unknown Country
33

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Management_EE_1_2018.PDF 590,93 kB Adobe PDF 317

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.