Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67161
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дієво-ситуативна модель когніції як онтологія мови / мовної освіти |
Authors |
Мартинюк, А.П.
|
ORCID | |
Keywords |
концепція мови модель когніції мовна освіта концепция языка модель когниции языковое образование concept of language model of cognition language education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2017 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67161 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Мартинюк, А.П. Дієво-ситуативна модель когніції як онтологія мови / мовної освіти [Текст] / А.П. Мартинюк // Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Суми, 23-24 листопада 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 94-99. |
Abstract |
Будь-яка концепція мови, як і будь-яка концепція мовної освіти,
має грунтуватися на певній моделі когніції. На сучасному етапі
розвитку когнітивної науки існує три моделі когніції: комп’ютаційна
(computational), втілена (embodied) і дієво-ситуативна
(enacted/situated). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2086119
![Germany](/flags/de.gif)
3
![Ireland](/flags/ie.gif)
12390
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Moldova](/flags/md.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
42597
![South Korea](/flags/kr.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
816290
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
42594
![United States](/flags/us.gif)
1046457
![Unknown Country](/flags/--.gif)
125782
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
816290
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
42595
![United States](/flags/us.gif)
1046457
![Unknown Country](/flags/--.gif)
7
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Martyniuk.pdf | 2,03 MB | Adobe PDF | 1905353 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.