Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67198
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами
Authors Ємець, І.В.
ORCID
Keywords креолізований текст
creolated text
рекламний текст
рекламный текст
advertising text
рекламне повідомлення
рекламное сообщение
promotional message
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67198
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ємець, І.В. Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами [Текст] / І.В. Ємець; наук. кер. С.В. Єрмоленко // Перекладацькі інновації: матеріали VІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2018 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 21-23.
Abstract У сучасному світі реклама зазвичай визначає спосіб і стиль життя людини. Вона впливає на погляди, упередження, думки, на відношення до себе та оточуючого світу. Такий результат досягається в результаті того, що в рекламі використовуються різноманітні способи впливу на потенційного споживача, як вербальні, так і невербальні, тобто візуальні.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
55361
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
813249
United Kingdom United Kingdom
247317
United States United States
494196
Unknown Country Unknown Country
813248

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2423376
United Kingdom United Kingdom
2423377
United States United States
2423376
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Yemets_nimetska_reklama.pdf 1,13 MB Adobe PDF 7270139

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.