Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67225
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях
Authors Ushchapovska, Iryna Vasylivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9746-5581
Keywords лінгвістика
брендінг
мова бренду
лингвистика
брендинг
речь бренда
linguistics
branding
brand speech
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67225
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ущаповська, І.В. Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях [Текст] / І.В. Ущаповська // Якісна мовна освіта у сучасному глобалізованому світі: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Суми, 23-24 листопада 2017 р. - Суми: СумДУ, 2017. - С. 189-191.
Abstract Мова бренду – це система знаків, з допомогою якої бренд надсилає значущу інформацію своїй аудиторії реципієнтів, певний «семіотичний гібрид», що представлений модусами різного походження. Мультимодальний підхід дослідження мови бренду, є найбільш релевантним креативним семіотичним інструментом аналізу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
58311
Ireland Ireland
14818
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
514216
United Kingdom United Kingdom
191378
United States United States
1484324
Unknown Country Unknown Country
514215

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1484323
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2777267
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Ushchapovska.pdf 1,18 MB Adobe PDF 4261605

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.