Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67331
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методи оцінки ефективності маркетингової стратегії банку
Other Titles Методы оценки эффективности маркетинговой стратегии банка
Methods of assessing the effectiveness of a bank's marketing strategy
Authors Didenko, Iryna Viktorivna  
Басос, А.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0408-0437
Keywords маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
підприємства
предприятия
enterprises
організації
организации
organization
банківська діяльність
банковская деятельность
banking
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67331
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Діденко І.В. Методи оцінки ефективності маркетингової стратегії банку / І.В. Діденко, А.В. Басос // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 244-248.
Abstract В умовах сьогодення маркетингова стратегія банку розглядає систему загальних настанов, критеріїв та орієнтирів сфери взаємовідносин між підприємствами та організаціями з їхніми клієнтами та метою досягнення маркетингових цілей.
В современных условиях маркетинговая стратегия банка рассматривает систему общих установок, критериев и ориентиров сферы взаимоотношений между предприятиями и организациями по их клиентами и для достижения маркетинговых целей.
In the current conditions, the marketing strategy of the bank considers the system of general guidelines, criteria and the orientations of the sphere of relations between enterprises and organizations with their clients and the goal of achieving marketing goals.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

France France
1
Germany Germany
9645
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3070
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
97992
United Kingdom United Kingdom
49106
United States United States
809381
Unknown Country Unknown Country
97991

Downloads

China China
1
France France
437
Germany Germany
1
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
438
Russia Russia
224
Ukraine Ukraine
97993
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
809380
Unknown Country Unknown Country
37

Files

File Size Format Downloads
Didenko_Metody_otsinky_efektyvnosti_marketynhovoi.pdf 1,31 MB Adobe PDF 908514

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.