Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67409
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title University design for student learning and success
Authors Dorda, Svitlana Volodymyrivna
Keywords дизайн
design
навчання
обучение
learning
успіх
успех
success
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67409
Publisher ФОП Цьома С.П.
License
Citation Dorda, S.V. University design for student learning and success [Текст] / S.V. Dorda // Функції дизайну в сучасному світі: виміри 2018: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2018 р.). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2018. – С. 48–49.
Abstract За останні 20 років університети приділяли більше уваги успіху студентів та результатам їхнього навчання. Як результат, університети змінили своє бачення того як, де та з ким навчаються їхні студенти.
За последние 20 лет университеты выбрали приверженность успеху, они принимают все большее количество разнообразных студентов, и все большее внимание уделяют результатам обучения студентов. В результате университеты изменили свое видение того как, где и с кем учатся их студенты.
Over the last twenty years, universities chose commitment to access, they enrolled an increasing number of diverse students, and they began focusing more attentively on student learning results. As a result, universities changed their thinking about how, where, and with whom their students learn.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
629
United Kingdom United Kingdom
1362
United States United States
2722
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
629
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
681
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Dorda_University_Design_for_student.pdf 139,64 kB Adobe PDF 1317

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.