Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67454
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds
Other Titles Інноваційний менеджмент: теоретичні, методичні і прикладні основи
Инновационный менеджмент: теоретические, методические и прикладные основы
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Strielkowski, W.
Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Saher, Liudmyla Yuriivna  
Shevliuha, Olena Hennadiivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Vashchenko, Tetiana Volodymyrivna
Provozin, Mykola Vasylovych
Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych
Ruban, Daria Andriivna
Teletov, D.
Keywords інноваційний менеджмент
инновационный менеджмент
innovation management
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
маркетинг інновацій
маркетинг инноваций
marketing innovation
стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
Type Monograph
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67454
Publisher Prague Institute for Qualification Enhancement
License
Citation Innovative management: theoretical, methodical, and applied grounds / S.M. Illiashenko, W. Strielkowski (eds.). - 1st edition. - Prague: Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018. - 296 pages.
Abstract Ця монографія продовжує серію книг, що випущені за результатами міжнародних науково-практичних конференцій «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу». У монографії викладено теоретико-методичні та прикладні засади ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком господарюючих суб’єктів різних рівнів узагальнення: держави, регіону, окремих підприємств та установ. Значну увагу приділено інструментам і методам стратегічного управління інноваційною діяльністю промислових підприємств України.
Эта монография продолжает серию книг, которые выпущены по результатам научно-практических конференций "Маркетинг инноваций и инновации в маркетинге". В монографии изложены теоретико-методические и прикладные основы рыночно-ориентированного управления инновационным развитием хозяйствующих субъектов различных уровней обобщения: государства, региона, отдельных предприятий и учреждений. Значительное внимание уделено инструментам и методам стратегического управления инновационной деятельностью промышленных предприятий Украины.
This monograph continues a series of books that are released according to the results of scientific-practical conferences "Marketing innovations and innovations in marketing. In the monograph outlines the theoretical-methodological and practical foundations of market-oriented management of innovative development of economic entities of different levels of generalization: State, region, and individual enterprises and institutions. Considerable attention is paid to the tools and methods of strategic management of innovation in industrial enterprises of Ukraine.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Brazil Brazil
1
France France
2381009
Germany Germany
2380992
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
16700816
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
33820
Netherlands Netherlands
2381007
Nigeria Nigeria
1
Russia Russia
2380990
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
869043488
United Kingdom United Kingdom
-2087625752
United States United States
869043484
Unknown Country Unknown Country
-1406340291
Vietnam Vietnam
1004565599

Downloads

Algeria Algeria
1
Armenia Armenia
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
644256693
China China
283947808
Costa Rica Costa Rica
1
Ecuador Ecuador
1
France France
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
677858043
India India
-609291133
Indonesia Indonesia
869043467
Iraq Iraq
1
Ireland Ireland
283947805
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
-1565218313
Netherlands Netherlands
-609291129
Philippines Philippines
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
236
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
-1406340278
Sri Lanka Sri Lanka
1
Taiwan Taiwan
-2087625755
Thailand Thailand
-1406340279
Turkey Turkey
33818
Ukraine Ukraine
-1406340281
United Kingdom United Kingdom
-1406340284
United States United States
-1406340290
Unknown Country Unknown Country
509
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Innovative_management_2018.pdf 3,81 MB Adobe PDF -554104752

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.