Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67778
Title: Аналіз та удосконалення системи управління відносинами зі споживачами промислової продукції (на прикладі ТОВ «Керамейя»)
Other Titles: Анализ и совершенствование системы управления отношениями с потребителями промышленной продукции (на примере ООО "Керамейя")
Analysis and improvement of customer relationship management system with consumers of industrial output (on the example of LLC "Kerameya")
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Меркун, І.В.
Keywords: управління якістю
управление качеством
quality managemen
лояльність споживачів
лояльность потребителей
consumer loyalty
відносини зі споживачами
отношения с потребителями
relationships with consumers
оценка отношений с потребителями
оценка удовлетворенности потребителей
assessment of customer satisfaction
Issue Year: 2018
Publisher: Державний вищий навчальний заклад «Український державний хіміко-технологічний університет»
Citation: Ілляшенко, С.М. Аналіз та удосконалення системи управління відносинами зі споживачами промислової продукції (на прикладі ТОВ «Керамейя») [Текст] / С.М. Ілляшенко, І.В. Меркун // Збірник тез доповідей ІІІ Міжнародного конгресу економіки і соціальних наук. - Дніпро : Державний вищий навчальний заклад «Український державний хіміко-технологічний університет», 2018. – С. 111-113.
Abstract: Проведено аналіз системи управління відносинами зі споживачами ТОВ «Керамейя» (м. Суми) та запропоновано рекомендації щодо її удосконалення.
Выполнен анализ системы управления отношениями с потребителями ООО "Керамейя" (г. Сумы) и предложены рекомендации по ее совершенствованию.
Analysis of customer relationship management system with consumers of LLC "Kerameya" (Sumy) and make recommendations for its improvement.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67778
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other16
Downloads
Other21


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Merkun_loyality.pdf307.73 kBAdobe PDF21Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.