Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68274
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управління
Other Titles Туристический имидж региона: структура, подходы к оценке и управлению
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Гладенко Ю.М.,
Keywords туристичний імідж регіону
туристический имидж региона
tourism image of the region
оцінка потенціалу регіону
оценка потенциала региона
evaluation of the potential of the region
управління іміджем регіону
управление имиджем региона
management of image region
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68274
Publisher Полтавський університет економіки і торгівлі
License
Citation Ілляшенко, С.М. Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управління [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.М. Гладенко // Людина, яка подорожує: постнекласична парадигма наукових досліджень туризму : матеріали Методологічного міждисциплінарного інтернет-семінару (м. Полтава, 17 квітня 2018 р.) / за заг. ред. Г. П. Скляра. – Полтава: ПУЕТ, 2018. – С. 38-44.
Abstract Запропоновано визначення та структуру туристичного іміджу регіону. Розроблено методичні засади до його оцінки та управління.
Предложено определение и структура туристического имиджа региона. Разработаны методические подходы к его оценке и управлению.
Proposed definition and structure of the tourism image of the region. Methodical approaches to evaluation and management.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Ukraine Ukraine
132
Unknown Country Unknown Country
30

Downloads

Ukraine Ukraine
133
Unknown Country Unknown Country
72

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Gladenko_image_region.pdf 347,61 kB Adobe PDF 205

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.