Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68274
Title: Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управління
Other Titles: Туристический имидж региона: структура, подходы к оценке и управлению
The tourism image of the region: structure, approaches to assessment and management
Authors: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Гладенко Ю.М.
Keywords: туристичний імідж регіону
туристический имидж региона
tourism image of the region
оцінка потенціалу регіону
оценка потенциала региона
evaluation of the potential of the region
управління іміджем регіону
управление имиджем региона
management of image region
Issue Year: 2018
Publisher: Полтавський університет економіки і торгівлі
Citation: Ілляшенко, С.М. Туристичний імідж регіону: структура, підходи до оцінки та управління [Текст] / С.М. Ілляшенко, Ю.М. Гладенко // Людина, яка подорожує: постнекласична парадигма наукових досліджень туризму : матеріали Методологічного міждисциплінарного інтернет-семінару (м. Полтава, 17 квітня 2018 р.) / за заг. ред. Г. П. Скляра. – Полтава: ПУЕТ, 2018. – С. 38-44.
Abstract: Запропоновано визначення та структуру туристичного іміджу регіону. Розроблено методичні засади до його оцінки та управління.
Предложено определение и структура туристического имиджа региона. Разработаны методические подходы к его оценке и управлению.
Proposed definition and structure of the tourism image of the region. Methodical approaches to evaluation and management.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68274
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
No available statistics
Downloads
No available statistics


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Gladenko_image_region.pdf347.61 kBAdobe PDF0Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.