Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68712
Title: Проблеми викладання економічних дисциплін у ВНЗ України
Other Titles: Проблемы преподавания экономических дисциплин в вузах Украины
Problems of Teaching Courses in Economics at Ukrainian HEIs
Authors: Медведєв, І.А.
Shovkoplias, Oksana Anatoliivna 
Keywords: державна освітня політика
дистанційна освіта
економічна дисципліна
змішане навчання
інноваційна освітня технологія
інформаційна система
навчальний контент
технологія електронного навчання
государственная образовательная политика
дистанционное образование
инновационная образовательная технология
информационная система
смешанное обучение
учебный контент
технология электронного обучения
экономическая дисциплина
blended learning
courses in Economics
distance education
e-learning technologies
innovative educational technology
information system
learning content
state educational policy
Issue Year: 2017
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Медведєв, І.А. Проблеми викладання економічних дисциплін у ВНЗ України [Текст] / І.А. Медведєв, О.А. Шовкопляс // Механізм регулювання економіки. - 2017. - № 4. - С. 82-91.
Abstract: У роботі розглядаються актуальні питання модернізації системи вищої освіти в України в аспекті формування релевантних компетенцій майбутніх фахівців з економіки. Як у сучасних умовах, так і протягом усієї історії інституту вищої освіти вона залишається під впливом держави. Підготовка фахівців з економіки займає важливе місце у формуванні сучасної державної освітньої політики в Україні. Автори пропонують вирішення питання підвищення рівня вмотивованості студентів до вивчення економічних дисциплін шляхом впровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій. Значна увага приділяється моделі організації змішаного навчання як ефективному механізму активізації підготовки фахівців з економічних дисциплін. Визначені основні переваги та проблеми впровадження електронного навчання. Стаття може бути корисною для педагогів-практиків, державних службовців, учених, магістрантів усіх форм навчання.
В работе рассматриваются актуальные вопросы модернизации системы высшего образования в Украине в аспекте формирования релевантных компетенций будущих специалистов по экономике. Как в современных условиях, так и на протяжении всей истории института высшего образования, оно остается под влиянием государства. Подготовка экономистов занимает важное место в формировании современной государственной образовательной политики в Украине. Авторы предлагают решение вопроса повышения уровня мотивированности студентов к изучению экономических дисциплин путем внедрения в учебный процесс инновационных образовательных технологий. Значительное внимание уделяется модели организации смешанного обучения как эффективному механизму активизации подготовки специалистов по экономическим дисциплинам. Определены основные преимущества и проблемы внедрения электронного обучения. Статья может быть полезной педагогам-практикам, государственным служащим, ученым, магистрантам всех форм обучения.
The paper explores the challenges of higher education modernization in Ukraine in the context of gaining relevant competences by the students of economics. Current changes, as well as all the previous ones, are launched under the state guidance. Teaching business and economics students is crucial for modern state educational policy in the country. The authors suggest ways to enhance students’ motivation for learning economics through implementing innovative educational technologies. They focus much attention on blended learning as an effective tool. Main advantages and problems of elearning are considered. The article can be useful for teachers, educational officials, scientists, postgraduates, etc.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68712
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other6
Downloads
Other7


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Medvediev_problemy_vykladannia.pdf460.24 kBAdobe PDF7Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.