Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68997
Title: Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємства
Other Titles: Анализ удовлетворенности потребителей та ее влияния на результативность деятельности промышленного предприятия
The consumer satisfaction analysis and its impact to the industrial enterprise performance
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Меркун, І.В.
Keywords: задоволеність споживачів
удовлетворенность потребителей
consumer satisfaction
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
партнерські відносини
партнерские взаимоотношения
partnership relations
лояльність споживачів
лояльность потребителей
consumer loyalty
підвищення конкурентоспроможності
повышение конкурентоспособности
competitive growth
ринкові позиції
рыночные позиции
market positions
Issue Year: 2018
Publisher: Одеський національний політехнічний університет
Citation: Ілляшенко, С.М. Аналіз задоволеності споживачів та її впливу на результативність діяльності промислового підприємства [Текст] / С.М. Ілляшенко, І.В. Меркун // Економіка: реалії часу. – 2018. - № 3. – С. 5-14.
Abstract: Викладено результати аналізу за авторською методикою задоволеності споживачів співробітництвом з промисловим підприємством (на прикладі ТОВ «Керамейя»). Проаналізовано сприйняття споживачами технічних характеристик продукції підприємства, методів її збуту, маркетингового і сервісного супроводу тощо. Досліджено вплив задоволеності споживачів на результативність діяльності підприємства. За-пропоновано рекомендації щодо підвищення ступеня задоволеності споживачів підприємства, що дозво-лить цілеспрямовано впливати на формування і підтримання тривалого взаємовигідного співробітництва зі споживачами, посилити за рахунок цього ринкові позиції підприємства товаровиробника.
Изложены результаты анализа по авторской методике удовлетворенности потребителей сотрудничеством с промышленным предприятием (на примере ООО «Керамейя»). Выполнен анализ восприятия по-требителями технических характеристик продукции, маркетингового и сервисного сопровождения и т.п. Исследовано влияние удовлетворенности потребителей на результативность деятельности предприятия. Предложены рекомендации по повышению степени удовлетворенности потребителей предприятия, что позволит целенаправленно влиять на формирование и поддержание длительного взаимовыгодного со-трудничества с потребителями, усилить за счет этого рыночные позиции предприятия товаропроизводи-теля.
The results of the analysis of customer satisfaction with cooperation with the industrial enterprise (using the example of Kerameya LLC) according to the proprietary methodology are presented. The consumers' perception of the technical characteristics of the enterprise's products, methods their of distribution, marketing and service support, etc. have been analyzed. The influence of customer satisfaction on the performance of the enterprise has been investigated. Recommendations on increasing the level of customer satisfaction with the enterprise are proposed, which will allow to purposefully influence the formation and maintenance of long-term mutually beneficial cooperation with customers, to strengthen the market position of the producer enterprise due to this.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68997
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other23
Downloads
Other8


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_Merkun_Loyalnost.pdf1.52 MBAdobe PDF8Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.