Search




Clear search fields
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Позиціонування підприємств рекламної галузі: сутність та стратегії Мельникович, О.М. Article 818569937 -28228251
2009 Вимірювання інноваційного потенціалу в контексті формування стратегії розвитку підприємств Головатюк, В.М.; Соловйов, В.П. Article 668577999 733008789
2009 Формування конкурентних переваг підприємства при розробці стратегії екологічного маркетингу Солоха, Д.В.; Бєлякова, О.В. Article 47716535 96216370
2009 Методические подходы к выбору стратегии управления предприятием машиностроительной отрасли Liulov, Oleksii Valentynovych Article 13642856 97775466
2009 Формування переліку інструментів для управління інформацією середовища функціонування автотранспортної організації Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych Article 909114110 909326079
2009 Шляхи інноваційного розвитку продуктивних сил регіонів на сучасному етапі Савченко, В.Ф. Article 295399154 125702973
2009 Маркетингова політика та її місце в економічній політиці промислових підприємств Жданова, О.С. Article 14003744 41039254
2009 Стратегiї сталого розвитку: iсторична ретроспектива Kovalov, Bohdan Leonidovych Article -569060586 -1642544478