Search




Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві Zakharov, Ihor Victorovych; Zakharov, Ihor Viktorovych; Антонюк, Сергій Валерійович; Антонюк, Сергей Валерьевич; Antoniuk, Serhii Valeriiovych Article 2570 2808
2009 Оцінка якості функціонування організаційного забезпечення інноваційного розвитку підприємства Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article 1855 1870
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 6828 7616
2009 Методические основы анализа этических аспектов в экономических отношениях предприятия (на примере ОАО "СНПО им. М.В. Фрунзе") Korobets, Olena Mykhailivna Article 1049 532
2009 Классификация подходов эффективности маркетинга Соколова, Л.В.; Верясова, Г.М. Article 1578 1243
2009 Науково-понятiйний апарат реiнжинiрингу бiзнес-процесiв пiдприємства Taraniuk, Leonid Mykolaiovych Article 2555 3937
2007 Модель технологического конфликта в организационной структуре управления предприятия Демьяненко, А.В. Article 2278 2274
2007 Інноваційна модель гнучкого ціноутворення при реалізації стратегії інтенсивного розвитку підприємства Пляскіна, А.І. Article 1211 1156
2005 Теорія фірми: неокласичний підхід Krapyvnyi, Ivan Vasylovych Article 2244 3170