Search




Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві Zakharov, Ihor Victorovych; Zakharov, Ihor Viktorovych; Антонюк, Сергій Валерійович; Антонюк, Сергей Валерьевич; Antoniuk, Serhii Valeriiovych Article 4457 4704
2009 Оцінка якості функціонування організаційного забезпечення інноваційного розвитку підприємства Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article 3644 3065
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 9728 10514
2009 Методические основы анализа этических аспектов в экономических отношениях предприятия (на примере ОАО "СНПО им. М.В. Фрунзе") Korobets, Olena Mykhailivna Article 2577 1582
2009 Классификация подходов эффективности маркетинга Соколова, Л.В.; Верясова, Г.М. Article 2092 2767
2009 Науково-понятiйний апарат реiнжинiрингу бiзнес-процесiв пiдприємства Taraniuk, Leonid Mykolaiovych Article 4412 5798
2007 Модель технологического конфликта в организационной структуре управления предприятия Демьяненко, А.В. Article 3953 3393
2007 Інноваційна модель гнучкого ціноутворення при реалізації стратегії інтенсивного розвитку підприємства Пляскіна, А.І. Article 2985 1749
2005 Теорія фірми: неокласичний підхід Krapyvnyi, Ivan Vasylovych Article 5403 6330