Search




Clear search fields
Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві Zakharov, Ihor Victorovych; Zakharov, Ihor Viktorovych; Антонюк, Сергій Валерійович; Антонюк, Сергей Валерьевич; Antoniuk, Serhii Valeriiovych Article 714546961 -1796108888
2009 Оцінка якості функціонування організаційного забезпечення інноваційного розвитку підприємства Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article -1420489371 1341828273
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1268885635 826802235
2009 Методические основы анализа этических аспектов в экономических отношениях предприятия (на примере ОАО "СНПО им. М.В. Фрунзе") Korobets, Olena Mykhailivna Article 23041355 13645244
2009 Классификация подходов эффективности маркетинга Соколова, Л.В.; Верясова, Г.М. Article 38406305 45468269
2009 Науково-понятiйний апарат реiнжинiрингу бiзнес-процесiв пiдприємства Taraniuk, Leonid Mykolaiovych Article -2086934933 1887317210
2007 Модель технологического конфликта в организационной структуре управления предприятия Демьяненко, А.В. Article 774639042 468628770
2007 Інноваційна модель гнучкого ціноутворення при реалізації стратегії інтенсивного розвитку підприємства Пляскіна, А.І. Article 344243658 91451904
2005 Теорія фірми: неокласичний підхід Krapyvnyi, Ivan Vasylovych Article 1370681028 -513911377