Search



Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємстві Zakharov, Ihor Victorovych; Zakharov, Ihor Viktorovych; Антонюк, Сергій Валерійович; Антонюк, Сергей Валерьевич; Antoniuk, Serhii Valeriiovych Article 1940 2181
2009 Оцінка якості функціонування організаційного забезпечення інноваційного розвитку підприємства Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article 661 1273
2009 Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингу Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 5866 6656
2009 Формування переліку інструментів для управління інформацією середовища функціонування автотранспортної організації Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych Article 1703 539
2009 Методические основы анализа этических аспектов в экономических отношениях предприятия (на примере ОАО "СНПО им. М.В. Фрунзе") Korobets, Olena Mykhailivna Article 537 531
2009 Классификация подходов эффективности маркетинга Соколова, Л.В.; Верясова, Г.М. Article 1575 1243
2009 Науково-понятiйний апарат реiнжинiрингу бiзнес-процесiв пiдприємства Taraniuk, Leonid Mykolaiovych Article 1937 2705
2007 Модель технологического конфликта в организационной структуре управления предприятия Демьяненко, А.В. Article 1160 561
2007 Інноваційна модель гнучкого ціноутворення при реалізації стратегії інтенсивного розвитку підприємства Пляскіна, А.І. Article 618 544
2007 Комплексна система соціо-еколого-економічних показників моніторингу ресурсозбереження на підприємстві Sotnyk, Iryna Mykolaivna Article 1239 1868
2005 Теорія фірми: неокласичний підхід Krapyvnyi, Ivan Vasylovych Article 1191 3168