Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69428
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства
Автори Чорток, Юлія Володимирівна  
Нечипоренко, Роман Миколайович
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5263-0555
Ключові слова стейхолдер
stack-holder
підприємство
предприятие
enterprise
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2017
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69428
Видавець Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства / Ю.В. Чорток, Р.М. Нечипоренко // Конкурентоспроможність підприємств в умовах трансформаційних процесів в економіці України: Збірник матеріалів ІІ Міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (16 листопада 2017 р.). – Харків: ХТЕІ КНТЕУ, 2017. – с. 120-121.
Короткий огляд (реферат) Залучення стейкхолдерів – це діяльність щодо створення можливостей для діалогу між компанією та одним або кількома її стейкхолдерами з метою надання інформаційної бази для рішень компанії. Кожна компанія визначає своїх власних стейкхолдерів, їх очікування і побажання. Зазвичай це: постачальники, дистриб’ютори, споживачі, клієнти, державні органи, співробітники, суспільство, страхувальники тощо.
Привлечение стейкхолдеров - это деятельность по созданию возможностей для диалога между компанией и одним или несколькими ее стейкхолдерами с целью предоставления информационной базы для решений компании. Каждая компания определяет своих собственных стейкхолдеров, их ожидания и пожелания. Обычно это: поставщики, дистрибьюторы, потребители, клиенты, государственные органы, сотрудники, общество, страхователи и тому подобное.
Stakeholders involvement is an activity to create opportunities for dialogue between a company and one or more of its stakeholders to provide an information base for company decisions. Each company defines its own stakeholders, their expectations and wishes. Usually: suppliers, distributors, consumers, customers, government agencies, employees, society, insurers, etc.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
France France
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2710
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
360
Sweden Sweden
1
United Kingdom United Kingdom
18622
United States United States
479137
Unknown Country Unknown Country
1648602
Україна Україна
36523

Downloads

Czechia Czechia
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
384392
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
384393
Unknown Country Unknown Country
1111242
Україна Україна
384392

Files

Файл Розмір Формат Downloads
chortok_neсhyporenko_tezy.pdf 555.76 kB Adobe PDF 2264424

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.