Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69428
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства |
Автори |
Чорток, Юлія Володимирівна
![]() Нечипоренко, Роман Миколайович |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5263-0555 |
Ключові слова |
стейхолдер stack-holder підприємство предприятие enterprise |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2017 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69428 |
Видавець | Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Оцінка впливу стейкхолдерів на формування конкурентних переваг торговельного підприємства / Ю.В. Чорток, Р.М. Нечипоренко // Конкурентоспроможність підприємств в умовах трансформаційних процесів в економіці України: Збірник матеріалів ІІ Міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (16 листопада 2017 р.). – Харків: ХТЕІ КНТЕУ, 2017. – с. 120-121. |
Короткий огляд (реферат) |
Залучення стейкхолдерів – це діяльність щодо створення можливостей для діалогу між компанією та одним або кількома її стейкхолдерами з метою надання інформаційної бази для рішень компанії. Кожна компанія визначає своїх власних стейкхолдерів, їх очікування і побажання. Зазвичай це: постачальники, дистриб’ютори, споживачі, клієнти, державні органи, співробітники, суспільство, страхувальники тощо. Привлечение стейкхолдеров - это деятельность по созданию возможностей для диалога между компанией и одним или несколькими ее стейкхолдерами с целью предоставления информационной базы для решений компании. Каждая компания определяет своих собственных стейкхолдеров, их ожидания и пожелания. Обычно это: поставщики, дистрибьюторы, потребители, клиенты, государственные органы, сотрудники, общество, страхователи и тому подобное. Stakeholders involvement is an activity to create opportunities for dialogue between a company and one or more of its stakeholders to provide an information base for company decisions. Each company defines its own stakeholders, their expectations and wishes. Usually: suppliers, distributors, consumers, customers, government agencies, employees, society, insurers, etc. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

2710

1

1

360

1

18622

479137

1648602

36523
Downloads

1

1

1

1

384392

1

384393

1111242

384392
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
chortok_neсhyporenko_tezy.pdf | 555.76 kB | Adobe PDF | 2264424 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.