Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69522
Title: Зміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інновацій
Authors: Letunovska, Nataliia Yevhenivna 
Рева, А.О.
Keywords: технологічні інновації
технологические инновации
technological innovations
ІТ-продукт
IT product
дослідження продукту
исследования продукта
investigations of product
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing investigations
Issue Year: 2018
Publisher: ІВВ Луцького НТУ
Citation: Летуновська Н.Є. Зміни у сприйнятті ІТ-продукту як товару: методи дослідження технологічних інновацій / Н.Є. Летуновська, А.О. Рева // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р.). - Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. - С. 256-258.
Abstract: У тезах проаналізовані методи маркетингових досліджень для технологічних інновацій. Проаналізовані переваги та недоліки цих методів та доцільність їх використання в практичній діяльності.
В тезисах проанализированы методы маркетингових исследований для технологических инноваций. Проанализированы преимущества и недостатки этих методов и целесообразность их использования в практической деятельности.
The thesis analyzes the methods of marketing research for technological innovations. The advantages and disadvantages of these methods and the feasibility of their use in practical activity are analyzed.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/69522
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other10
Downloads
Other8


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
tezy_Letunovska.pdf284.51 kBAdobe PDF8Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.