Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7001
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords маркетинг
інноваційна економіка
marketing
innovation economy
маркетинг
инновационная экономика
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7001
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (Суми, 6-7 травня 2010 року) / Редкол.: О.В. Прокопенко та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 106-107.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
3
Germany Germany
256
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5614
Russia Russia
11
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
112230
United Kingdom United Kingdom
61727
United States United States
1502477
Unknown Country Unknown Country
1794557

Downloads

Germany Germany
257
Ireland Ireland
1
Russia Russia
22448
Ukraine Ukraine
334165
United Kingdom United Kingdom
11223
United States United States
1794556
Unknown Country Unknown Country
193

Files

File Size Format Downloads
Ілляшенко 1.doc 43.5 kB Microsoft Word 2162843

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.