Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7019
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання різних форм самостійної роботи студентів у рамках кредитно-модульної системи - підвищення ефективності та покращення якості навчання |
Authors |
Zavalna, Tamara Vasylivna
Коваленко, А.С. Ковальов, О.О. |
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7019 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Коваленко, А. С. Використання різних форм самостійної роботи студентів у рамках кредитно-модульної системи - підвищення ефективності та покращення якості навчання [Текст] / А. С. Коваленко, О. О. Ковальов, Т. В. Завальна // Матеріали науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету технічних систем та енергоефективних технологій : конференція присвячена Дню науки в Україні. - Суми : СумДУ, 2009. - Ч.II. - С. 84-86. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
281
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
72942
![Japan](/flags/jp.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
5
![Russia](/flags/ru.gif)
21
![Spain](/flags/es.gif)
2
![Turkey](/flags/tr.gif)
2
![Ukraine](/flags/ua.gif)
924644
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
469272
![United States](/flags/us.gif)
4929520
![Unknown Country](/flags/--.gif)
924643
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
3
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
282
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2537700
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
7321341
![Unknown Country](/flags/--.gif)
218
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2.pdf | 129,14 kB | Adobe PDF | 9859548 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.