Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70601
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Використання пісень як мнемонічний прийом при вивченні граматики у школі
Інші назви Использование песен как мнемонический приём при изучении грамматики в школе
The use of songs as a memonic method during the studying of grammar at school
Автори Коваленко, І.Ю.
Баранова, Світлана Володимирівна  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9425-9774
Ключові слова мнемотехніка
мнемотехника
mnemotechnics
іноземна пісня
иностранная песня
foreign song
пісенний матеріал
песенный материал
song material
мнемонічний прийом
мнемонический приём
mnemonical method
Вид документа Стаття
Дати випуску 2017
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70601
Видавець Видавництво "Молодий вчений"
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Коваленко, І. Ю. Використання пісень як мнемонічний прийом при ви-вченні граматики у школі [Текст] / І. Ю. Коваленко, С. В. Баранова // Відповід. ред. О. В. Тімченко. – Київ: Молодий вчений. – 2017. – № 5 (45). – С. 379-382.
Короткий огляд (реферат) У даній статті досліджено метод використання пісень як мнемонічний прийом при вивченні граматики у школі. Подано чітку дефініцію мнемотехніки. Визначено методи та прийоми впровадження іноземної пісні як мнемонічного прийому в навчальний процес. На основі ілюстративних джерел описано завдання до різних пісенних матеріалів та визначено мету їх подачі на уроці. Зазначено актуальність і важливість подальшого вивчення та використання іноземних пісень на уроках.
В данной статье исследован метод использования песен как мнемонический прием при изучении грамматики в школе. Подана четкая дефиниция мнемотехники. Определены методы и приемы введения иностранной песни как мнемонического приема в учебный процесс. На основе иллюстративных источников описано задания к различным песенным материалам и опреде-лены цели их подачи на уроке. Указано актуальность и важность дальнейшего изучения и использования иностранных песен на уроках.
In this article the method of using songs as a mnemonical device during the studying of grammar at school is investigated. Its distinct definition is given. The methods of a foreign song as a mnemonic devices introduction in the educational process are defined. On the basis of illustrative sources, the tasks for the various song materials are described and the purposes of their presentation at the lesson are defined. The relevance and importance of further studying and using of foreign songs in the classroom is indicated.
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

Greece Greece
1
India India
1
Ireland Ireland
15562
Lithuania Lithuania
1
North Macedonia North Macedonia
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
137067
United States United States
4581320
Unknown Country Unknown Country
20406008
Україна Україна
294037

Downloads

France France
1
Lithuania Lithuania
1
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3840610
Unknown Country Unknown Country
15378015
Україна Україна
4581321

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Kovalenkо_Songs.pdf 566.4 kB Adobe PDF 23799950

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.