Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70723
Title: Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи
Authors: Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Saher, Liudmyla Yuriivna
Keywords: комерціалізація
коммерциализация
комерціалізація
інноваційна продукція
инновационная продукция
innovative products
Issue Year: 2018
Publisher: ФОП Ткачов
Citation: Мельник, Ю.М. Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи [Текст] / Ю.М. Мельник, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Інструменти та методи комерціалізації інноваційної продукції: монографія / за ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка, к.е.н., доц. О.А. Біловодської. - Суми: ФОП Ткачов, 2018. - С. 116-124.
Abstract: Здійснено аналіз підходів до сутності поняття «комерціалізація», встановлено ключові елементи визначень та їх питому вагу, що дозволило зрозуміти різницю у поглядах вітчизняних та зарубіжних авторів. Побудовано матрицю етапів процесу комерціалізації.
Осуществлен анализ подходов к сущности понятия «коммерциализация», установлены ключевые элементы определений и их удельный вес, что позволило понять разницу во взглядах отечественных и зарубежных авторов. Построено матрицу этапов процесса коммерциализации.
The article analyzes the approaches to the essence of the “commercialization” concept. Key elements of the definitions and their specific weight were defined. It made possible to understand the difference in the views of domestic and foreign authors. The matrix of the stages of the commercialization process was constructed.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70723
Type: Book chapter
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other18
Downloads
Other46


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Melnyk_Syhyda_Syhyda.pdf281.72 kBAdobe PDF46Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.