Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70804
Title: Маркетинг торгово-посередницької діяльності
Authors: Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: торгово-посередницька діяльність
торгово-посредническая деятельность
сommerce and intermediary activity
маркетинг
marketing
Issue Year: 2018
Publisher: ВТД "Університеська книга"
Citation: Сигида, Л.О. Маркетинг торгово-посередницької діяльності [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: підручник / за ред.: д.е.н., проф. І.М. Сотник, д.е.н., проф. Л.М. Таранюка. – Суми: Університеська книга. - 2018. - С. 329-358.
Abstract: Формування системи науково-теоретичних і практичних знань про форми та методи роботи посередників і відповідні види торгово-посередницьких послуг, що надаються ними в ході здійснення діяльності.
Формирование системы научно-теоретических и практических знаний о формах и методах работы посредников и соответствующие виды торгово-посреднических услуг, предоставляемых ими в ходе осуществления деятельности.
Formation of the system of scientific and theoretical and practical knowledge about the forms and methods of intermediaries work and the corresponding types of trade and intermediary services provided by them in the course of the activity.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70804
Type: Book chapter
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other22
Downloads
Other29


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Bilovodska_Syhyda_329_358.pdf489.53 kBAdobe PDF29Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.