Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70804
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг торгово-посередницької діяльності
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords торгово-посередницька діяльність
торгово-посредническая деятельность
сommerce and intermediary activity
маркетинг
marketing
Type Book chapter
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70804
Publisher ВТД "Університеська книга"
License
Citation Сигида, Л.О. Маркетинг торгово-посередницької діяльності [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність: підручник / за ред.: д.е.н., проф. І.М. Сотник, д.е.н., проф. Л.М. Таранюка. – Суми: Університеська книга. - 2018. - С. 329-358.
Abstract Формування системи науково-теоретичних і практичних знань про форми та методи роботи посередників і відповідні види торгово-посередницьких послуг, що надаються ними в ході здійснення діяльності.
Формирование системы научно-теоретических и практических знаний о формах и методах работы посредников и соответствующие виды торгово-посреднических услуг, предоставляемых ими в ходе осуществления деятельности.
Formation of the system of scientific and theoretical and practical knowledge about the forms and methods of intermediaries work and the corresponding types of trade and intermediary services provided by them in the course of the activity.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Singapore Singapore
36
Ukraine Ukraine
243
Unknown Country Unknown Country
33

Downloads

France France
35
Ukraine Ukraine
314
Unknown Country Unknown Country
76

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Syhyda_329_358.pdf 489,53 kB Adobe PDF 425

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.