Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70858
Title: Лояльність споживача: сутність та види програм
Other Titles: Customer loyalty: the essence and program types
Authors: Saher, Liudmyla Yuriivna
Колесник, А.А.
Keywords: лояльність
лояльность
loyalty
стадії розвитку лояльності
стадии развития лояльности
loyalty development
поведінка
поведение
behavior
програма лояльності
программа лояльности
loyalty program
Issue Year: 2018
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Сагер, Л.Ю. Лояльність споживача: сутність та види програм [Текст] / Л.Ю. Сагер, А.А. Колесник // Інфраструктура ринку, 2018. - № 20. - С. 176-186.
Abstract: У статті досліджено різні підходи до визначення поняття «лояльність», а також її стадії та моделі. Охарактеризовано типові ознаки лояльного споживача. Проаналізовано програми лояльності, їх сутність, основні цілі. Узагальнено та систематизовано види програм лояльності, виявлено їх переваги, недоліки та відмінності. Співставлено цілі маркетингу на різних етапах життєвого циклу та підібрано для кожного з них окремі програми лояльності.
В статье исследованы различные подходы к определению понятия «лояльность», а также ее стадии и модели. Охарактеризованы типичные признаки лояльного потребителя. Проанализированы программы лояльности, их сущность, основные цели. Обобщены и систематизированы виды программ лояльности, выявлены их преимущества, недостатки и отличия. Сопоставлены цели маркетинга на разных этапах жизненного цикла и подобрано для каждого из них отдельные программы лояльности.
The article studies different approaches to the definition of "loyalty", as well as its phases and models. Typical features of a loyal consumer are characterized. The loyalty program, its essence and the main goals are analyzed. The types of loyalty programs are summarized and systematized, its advantages, disadvantages and differences are revealed. The marketing goal on different lifecycle phases are compared and the individual programs of loyalty were selected for each one.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70858
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other21
Downloads
Other70


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Saher_Kolesnyk_loyalnist.pdf434.65 kBAdobe PDF70Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.