Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70957
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
![]() |
Keywords |
рекламні комунікації соціально-комунікаційний вплив рекламна сфера advertising communications social and communication influence advertising sphere рекламные коммуникации социально-коммуникационное влияние рекламная сфера |
Type | Monograph |
Date of Issue | 2018 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70957 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Яненко, Я.В. Сучасні рекламні комунікації як чинник соціалізації [Текст]: монографія / Я.В. Яненко. - Суми: СумДУ, 2018. - 300 с. |
Abstract |
У монографії розглянуті рекламні комунікації як чинник соціалізації, визначені комунікаційні засоби соціалізаційного впливу реклами на цільову аудиторію, з’ясована важливість людиноцентричних комунікаційних технологій як чинника сучасної соціалізації. Запропонована соціально-комунікаційна модель впливу рекламних комунікацій на процес соціалізації та класифікацію основних образів героїв реклами на основі їх соціалізаційного впливу.
Для науковців, викладачів, студентів, практиків рекламної сфери, журналістів, а також усіх, хто цікавиться актуальними питаннями сучасних рекламних комунікацій. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views

661480

2432988

39354074

2433035

70987

1

1

183168

113196219

183082

1

1

113196229

661526

39354077

3693
Downloads

2433002

183062

661481

1

2433012

1

13929054

113196236

13929039

14948

13929029

13929021

2432969

113196220

183115

13929041

2433032

661495

39354080

113196235

1

2432996

39354080

459
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_advertising_communications.pdf | 2,63 MB | Adobe PDF | 501811609 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.