Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71194
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Запровадження механізму відповідального інвестування: на шляху до Цілей сталого розвитку
Authors Yelnikova, Yuliia Vasylivna  
Pohorilyi, Denys Valeriiovych
Keywords цілі сталого розвитку
цели устойчивого развития
sustainable development goals
відповідальне інвестування
ответственное инвестирование
responsible investment
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/71194
Publisher Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
License
Citation Єльнікова, Ю.В. Запровадження механізму відповідального інвестування: на шляху до Цілей сталого розвитку [Текст] / Ю.В. Єльнікова, Д.В. Погорілий // Сучасна економічна наука: теорія і практика: матеріали VIІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 14 листопада 2018 р. – Полтава: ПолтНТУ, 2018. – С. 177-178.
Abstract Долучення України до ЦСР та формування національної системи їх таргетів до 2030 потребує деталізованого аналізу світового досвіду функціонування механізму відповідального інвестування та розробки напрямів його імплементації. Разом з тим, на шляху до розвитку механізму відповідального інвестування як ключового інструменту у фінансуванні ЦСР авторами проаналізовано основні перепони.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

China China
1
France France
3792
Germany Germany
1
Netherlands Netherlands
517
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
13103
United Kingdom United Kingdom
1035
United States United States
7584
Unknown Country Unknown Country
13

Downloads

Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
13104
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
159
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Yelnikova_Pohorilyi.pdf 1,02 MB Adobe PDF 13273

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.