Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/719
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аксіологічні аспекти студентського сленгу США
Authors Dorda, Vitalii Oleksandrovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2340-7957
Keywords американський студентський сленг
американский студенческий сленг
american student slang
американізми
американизм
amerikanizmi
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/719
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Дорда, В.О. Аксіологічні аспекти студентського сленгу США [Текст] / В.О. Дорда // Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні науки. — 2006. — №11(95), Т.2. — С. 39-43.
Abstract Об’єктом дослідження є американський студентський сленг, предметом виступає аналіз аксіологічних змін з урахуванням типологічних характеристик американізмів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/719
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Argentina Argentina
1
China China
5
France France
8561255
Germany Germany
117122424
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
698245263
Italy Italy
2
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
364729
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
51
Singapore Singapore
9799200
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
31
Ukraine Ukraine
58656917
United Kingdom United Kingdom
163007
United States United States
-820795643
Unknown Country Unknown Country
727150440

Downloads

Belgium Belgium
135335
China China
4
France France
1435014348
Germany Germany
773
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
10
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
117122423
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-820795642
Unknown Country Unknown Country
458

Files

File Size Format Downloads
dorda.PDF 203.56 kB Adobe PDF 731477715

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.