Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72648
Title: Стандартизація та сертифікація товарів і послуг
Authors: Hryshchenko, Olena Fedorivna
Keywords: управління якістю
стратегічний маркетинг
стратегія управління
управление качеством
стратегический маркетинг
стратегический маркетинг
quality management
strategic marketing
management strategy
Issue Year: 2019
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Грищенко, О.Ф. Стандартизація та сертифікація товарів і послуг [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 075 "Маркетинг" денної та заочної форм навчання / О.Ф. Грищенко. - Суми: СумДУ, 2019. - 54 с.
Abstract: Метою викладання дисципліни «Стандартизація та сертифікація товарів і послуг» є формування системи знань із теорії та методології управління, оцінювання та контролю якості для різних видів товарів (продукції, послуг), вивчення нормативно-законодавчих, організаційних та економічних питань з управління, оцінювання та контролю якості товарів; сформувати уяву про системну організацію процесів стандартизації та сертифікації продукції на відповідність вимогам національних та міжнародних стандартів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72648
Type: Learning Object
Appears in Collections:Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views
Other17
Downloads
Other70


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Hryshchenko_standartyzatsiia.pdf1.76 MBAdobe PDF70Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.