Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72752
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Designing a blended learning course |
Authors |
Liashenko, Iryna Volodymyrivna
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4211-5116 |
Keywords |
змішане навчання смешанное обучение blended learning |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2019 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/72752 |
Publisher | ФОП Цьома С.П. |
License | |
Citation | Liashenko, I.V. Designing a blended learning course [Текст] / I.V. Liashenko // Функції дизайну в сучасному світі: виміри 2019 : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 березня 2019 року). – Суми : ФОП Цьома С.П., 2019. – С. 46-47. |
Abstract |
Стаття розглядає види моделей змішаного навчання і іх застосування у процесі навчання. Статья рассматривает виды моделей смешанного обучения и их применение в процессе обучения. The article examines the types of models of mixed learning and their application in the learning process. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БТ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Finland](/flags/fi.gif)
44605
![Germany](/flags/de.gif)
149444
![Ireland](/flags/ie.gif)
359125
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
11972737
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
43041422
![United States](/flags/us.gif)
361000855
![Unknown Country](/flags/--.gif)
13345
![Vietnam](/flags/vn.gif)
1613
Downloads
![Brazil](/flags/br.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Malaysia](/flags/my.gif)
1
![Philippines](/flags/ph.gif)
231
![Ukraine](/flags/ua.gif)
5986473
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
2993469
![United States](/flags/us.gif)
416583151
![Unknown Country](/flags/--.gif)
11
![Vietnam](/flags/vn.gif)
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Iryna-Liashenko-Blended_learning_design.pdf | 293,7 kB | Adobe PDF | 425563340 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.